Nog 2,5 week te gaan - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu Nog 2,5 week te gaan - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 week te gaan

Blijf op de hoogte en volg Tom

25 Juli 2016 | Cyprus, Paphos

Het zit er al bijna weer op, nog 2,5 week te gaan en dan ben ik al weer terug in Nederland. Ik ben op dit moment druk bezig met alles af te ronden voor school. En het hoofdseizoen is nu echt begonnen.

Vandaag is het hier 45 tot 48 graden in de zon, het is niet normaal warm. Gisterenavond was mijn ademhaling erg hoog en ik kon hem niet naar beneden krijgen. Ik ging er snel ademen en ik probeerde het omlaag te krijgen. Alleen duurde dat erg lang en ik was uiteindelijk ook erg duizelig geworden. De temperatuur is zo hoog en dat gaat je lichaam merken. Ze zeggen dat het misschien dit jaar de 60 graden kan bereiken, hopelijk ga ik dat niet meer meemaken, maar je weet het nooit.

Afgelopen zaterdag heb ik samen met een collega Amanda de buitenlandfilm gemaakt. Deze moest ik voor mijn opleiding maken. Ik had allemaal film opnames gemaakt en die hebben we in elkaar gezet. We waren er wel even mee bezig, maar het resultaat is goed. Ook de directie vind hem geweldig en nu ben ik daar ook klaar mee. De ondernemerscompetentie verslag is ook af dus alleen mijn blogverslag maken en dan ben ik klaar. Ik ben blij dat ik daar nu allemaal mee klaar ben, hoef ik dat niet allemaal op het laatste moment te doen.

Mijn smoothiebar is op dit moment dicht. Mijn vriezer is kapot en nu kan ik geen smoothies maken. Ze zijn aan het kijken dat ze een andere vriezer kunnen vinden. Het is nu al een week geleden dat ik voor het laatst smoothies heb gemaakt, dus hopelijk kan ik misschien voordat ik vertrek nog smoothies maken. Nu doe ik in de middag het animatie meehelpen en dat gaat allemaal heel erg goed.

Het hoofdseizoen in het hotel is nu echt begonnen, we hebben veel families en het hotel zit helemaal vol. De activiteiten worden goed bezocht en de shows ook. Praten met gasten en ze blij maken is een van mijn belangrijkste taken die ik heb bij het animatie team, en dat probeer ik altijd te doen. Achteraf krijg ik vaak van de gasten te horen dat ze een leuke tijd hebben gehad in het hotel en dat ze mij een aardige jongen vinden. Het is altijd goed om te horen dat mensen het naar hun zin hebben gehad en dat ze mij ook een goede medewerker vinden. Wat ik al zei: ik probeer altijd mijn best te doen!

Voor de rest gaat alles erg goed, ik heb het nog steeds naar mijn zin hier. Ik verlang wel steeds meer naar mijn eigen bed, maar nog een paar weekjes en dan ben ik weer terug in Nederland. Hierna schrijf ik nog een blog en dan is mijn avontuur in Cyprus voorbij. Ik heb tegen iedereen nu al gezegd, misschien kom ik volgend jaar terug als een gast.

Als je nog vragen hebt, kun je die altijd aan mij stellen.

Groetjes vanuit het zonnige en warme Cyprus,

Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Ik op de stage in mijn werkkleding

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 1329
Totaal aantal bezoekers 9167

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 14 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: