Al 10 weken zitten erop! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu Al 10 weken zitten erop! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu

Al 10 weken zitten erop!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

08 Juli 2016 | Cyprus, Paphos

Nou, al 10 weken zitten erop, normaal als ik een stage had gekozen van 10 weken vloog ik gisteren naar huis, maar dat is bij mij niet het geval. Ik moet nog 5 weken stage lopen omdat ik hiervoor gekozen heb en dan vlieg ik 11 augustus naar Nederland.

Ik heb een hartstikke leuke week achter de rug gehad. Mijn ouders kwamen op bezoek en sliepen in het hotel waar ik werk. Donderdag 30 juni kwamen ze aan en gingen gisteren terug naar Nederland. Al aan het begin van hun verblijf ging het al mis. Allebei de koffers waren vermist toen ze hier in Paphos landde. Het hotel heeft hartstikke hun best gedaan om via telefoontjes de koffers hier naar Cyprus te brengen. Een van de koffers kwam zondag aan en de andere was tot aan het einde van de vakantie vermist (gelukkig is die teruggevonden in Moskou en ze brengen hem terug naar Nederland).

Naast deze nare ervaring hebben we ook leuke dingen gedaan. Afgelopen dinsdag en woensdag hebben we een auto gehuurd en hebben we het eiland verkend.

Dinsdag zijn we naar Latchi toe geweest, daar kan je een speedboot huren om naar de "blue lagoon" toe te varen. Dat is een strand of gedeelte van de water waar het heel helder is. Daar hebben we nog gezwommen en zijn we ook een aantal eilandjes langs gevaren. Het was een leuke avontuur en ook een gezellige dag!

Woensdag zijn we naar Larnaca gegaan. Ook hebben we een klooster bezocht boven aan een berg, alleen jammer genoeg was die gesloten dus hebben we wel wat foto`s gemaakt van de uitzicht. Larnaca was niet zo bijzonder, alleen hebben we daar wel lekker gegeten en hebben we wel een leuke dag gehad.

Tijdens de rondrit heb ik goed naar de landschap kunnen kijken, ik vond het prachtig. Niet echt heel veel groen, maar meer soort duinachtige gebergte, anders dan de Alpen.

De rest van de dagen was ik niet vrij en konden mijn ouders zien wat voor werkzaamheden ik allemaal uitvoer. Hierdoor kregen ze een goed beeld bij wat ik allemaal doe en dat vonden ze erg leuk. Ze waren blij dat ze me hadden gezien. Ik zei tegen mijn ouders "je ziet me over 5 weken en dat duurt niet meer ze lang". Ik was blij dat ik mijn ouders even weer zag en dat geeft mij weer nieuwe energie om de laatste 5 weken tegemoet te gaan.

Mijn werkzaamheden in het hotel gaat allemaal goed. Ik doe mijn smoothiebar nog steeds en ik zal voor het einde van mijn stage iemand in werken dat hij/zij het voor mij over kan nemen. Ook bij de entertainment gaat alles goed en ze zijn tevreden met mij.

Ik ben op dit moment bezig om film opnames te maken van mijn werkzaamheden en andere onderdelen voor de promotiefilm. Ik heb overlegt met Roy over de film en hij heeft aangegeven dat hij mij hierbij wilt helpen en dat ik aan de slag kan gaan. Vanaf komende week wil ik alle opnames hebben en daarna ga ik de film in elkaar zetten.

Nou, nog een paar weken te gaan en dan vlieg ik al weer terug naar Nederland. Ik denk dat ik over een paar weken wel gaat verlangen naar mijn eigen bed.

Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie die altijd naar mij stellen!

Groeten uit Cyprus,

Tom


  • 09 Juli 2016 - 10:29

    Monique En Jerome:

    Hallo Tom , wij hebben ook een hele leuke week gehad. Zaterdags ben je altijd vrij en toen hebben wij samen met jou een lekkere relax dag gehad. 's-Avonds ff Paphos in gegaan en een heerlijke Heineken gedronken. ;) We hebben volop genoten van het entertainment team. Waar jij ook vol enthousiasme aan deel neemt. Niet alleen op tripadvisor staat jou naam benoemt maar ook de gasten die jou iedere keer in het hotel enthousiast aanspraken en hoe jij dan met ze in het Engels het gesprek aan gaat. Dat maakt ons bijzonder trots. Ook zoals in jouw verslag benoemt de twee dagen dat je vrij had gekregen hebben wij enorm genoten. Het links rijden ging bijzonder goed. En wij hadden aan jou een goede gids. Het management team van het hotel is ook erg vriendelijk. En Roy jouw stagebegeleider is een wereld gozer! Ook Marvin, Timmy Amanda en de rest van jou team zijn hele leuke mensen. Eigenlijk iedereen van het personeel is bijzonder aardig. Verder moet jij een Smoothy zaak gaan openen in 's-Hertogenbosch. Tjonge wat waren die lekker.

    Maar we kunnen niet wachten dat jij over 5 weken weer thuis bent.

    Doe de groeten aan iedereen.
    Groetjes Je moeder en vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Ik op de stage in mijn werkkleding

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 1128
Totaal aantal bezoekers 9199

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 14 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: