Terug in Nederland - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

12 Augustus 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het zit erop. Ik ben weer terug in Nederland en ben een geweldige ervaring rijker. Gisterenavond heb ik afscheid genomen van mijn collega`s en heeft mijn manager mij naar het vliegveld gebracht.

Afgelopen week was ik vrij, ik kreeg vanaf afgelopen zaterdag vakantie en heb het lekker rustig aan gedaan. Nog even Paphos verkend en voor de rest lekker aan het strand gelegen en niet zo veel gedaan. De laatste dag ben ik met Roy (mijn stagebegeleider) en met andere mensen naar een waterpark geweest. Heb een geweldige dag gehad en veel lol gemaakt.

Ik vind het jammer dat ik nu terug ben in Nederland, maar aan de andere kant ook weer niet. Het was een dubbel gevoel, maar het is zo. Ik vond het lastig om de mensen waarmee je hebt samengewerkt achter te laten op Cyprus. Sommige van hen zal ik in de toekomst nog wel een keer zien en andere niet meer. Maar ik heb nieuwe mensen leren kennen en via
Facebook blijf ik met ze in contact. Ook een aantal gasten zal ik in de toekomst nog een keer zien.

Heb veel (over mijzelf) geleerd in de afgelopen 15 weken. Het voornaamste wat ik heb ontwikkeld is mijn Engels. Het spreken gaat een stuk beter, kan beter op mijn woorden komen en het spreken gaat vloeiender. Het zo lang weg zijn is ook een ervaring, een nieuwe ervaring waarbij ik veel heb geleerd en ontdekt. Het werken in het buitenland is ook veel anders dan in Nederland, en dat is ook een ervaring.

Ik wil iedereen bedanken die bij mij op Cyprus was en mij een geweldige tijd heeft bezorgd!

Tom

  • 12 Augustus 2016 - 21:20

    Helmavan Der Klift:

    Mooi verslag Tom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Ik op de stage in mijn werkkleding

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 1815
Totaal aantal bezoekers 9184

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 14 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: