Eerste paar dagen - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tom De Schoemaeker - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

02 Mei 2016 | Cyprus, Paphos

Nou hier ben ik dan.... Woensdag 27 april ben ik vanuit Brussel (Zaventem) vertrokken naar Cyprus (Paphos). De vlucht was oké en je bent binnen 3 uurtjes in Cyprus. Aangekomen op het vliegveld ben ik samen met Roy (mijn stagebegeleider) naar zijn appartement gereden. Ik heb 3 nachten bij hem geslapen en daarna werd ik naar een andere appartement gebracht waar ik vanaf nu tot aan het einde mijn stageperiode verblijf. Eigenlijk ben je alleen s'avonds of s'nachts in je appartement en voor de rest ben je in het hotel (waar ik werk) of ergens anders in de stad.

Het hotel is erg mooi, het eten is goed en ik heb tot en met gisteren (zondag) vier dagen vakantie gehad. Lekker in de zon gelegen, cocktails gedronken, de stad verkend (oude ruïnes bezocht) en naar de haven van Paphos gelopen.

Tot nu toe heb ik veel mensen leren kennen. De meeste zijn erg aardig en ik heb het naar mijn zin. Vandaag ben ik begonnen met mijn stage en we zullen zien hoe het gaat verlopen. Ik heb er zin in!!!!

Tom

  • 02 Mei 2016 - 22:32

    Jerome:

    Hé Tom, klinkt allemaal goed. Kan niet wachten tot dat wij ook komen.
    Groet, je vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Ik op de stage in mijn werkkleding

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 1081
Totaal aantal bezoekers 9168

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 14 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: